Obserwatorzy

sobota, 22 lutego 2014

ciesz się z tego co masz....

albo przynajmniej śmiej. :) Tekst z jakiejś piosenki, który lubię sobie powtarzać. Trenuję myślenie pozytywne....czyli to co niektórzy mają chyba wrodzone albo z jakiegoś innego powodu przychodzi im to bez trudu. Ja niestety nie należę do tego grona i muszę troszkę popracować nad tym.
Przedstawiam Wam koty, jedne z kolczyków, które miałam ze sobą w PL do dokończenia, i dokończyłam. Razem z nimi jeszcze kilka par decu na masie perłowej, którym postanowiłam ozdobić też tył i teraz wyglądają znacznie lepiej. Ale ich pokazywać nie będę bo już były na logu.
Kocurki...są duże. Kiedy kupowałam te bazy to myślałam ze są mniejsze. Nie znam szczerze powiedziawszy nikogo kto by mógł takie nosić..ale bardzo mi się podobają takie ...kocie. :) Zdjęcia mają plamki jakieś takie ale robiłam na szybko.
I jeszcze skrzyneczka, ktorą zrobiłam dawno temu z myślą o jednej dziewczynce. Ale cóz, leżała i leżała i nadal leży więc jeśli jej nie chce to cóż poradzic? Zmuszać nie będę. Dzieci z którymi mam do czynienia nie potrzebują takich rzeczy, nie wiem czy wszędzie tak jest, ale dzieci chcą w prezencie tylko albo głównie Kasę....Dla mnie też łatwiej nie latać po sklepach ...dajesz kasę i spokój....ale jakoś takoś mnie to czasem wnerwia.
Skrzyneczka idealna nie jest, jeden z pierwszych moich tworków...ale na gumki do włosów, spineczki i takie tam mogłaby być idealna szczególnie dla miłośniczki koni.
Znikam na dziś. Jutro wyjeżdżamy z powrotem do DE, koniec urlopu, trzeba wracać do pracy.
Nawet nie wiem kiedy znowu odwiedzę Polskę.

3 komentarze:

  1. Ale piękne koty! Życzę Ci powodzenia. Trzymaj się ciepło na obczyźnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. w kolczykach się zakochałam - piękne (choć miłośniczką kotów nie jestem - świetne kolory i sam kształt oryginalny), a co do prezentów i dzieci, to rzeczywiście tak się to wszystko zmienia - człowiek kiedyś był zadowolony z najdrobniejszej rzeczy, a teraz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Te koty są fantastyczne. Czy możliwe jest, żebym dowiedziała się, gdzie można kupić takie bazy? Uwielbiam koty i kocie kolczyki. Zakochałam się w nich :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w myśleniu pozytywnym. Wiem po sobie, jak to czasami bardzo pomaga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne

Popularne posty