Obserwatorzy

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

szybkie candy

tak mnie naszło :)
Sama nie uczestniczę ostatnio w tych zabawach i ciągle mam zamiar zacząć, ale mi coś nie wychodzi. Mało bywam na blogu. To wypalenie... chyba. :( A tak fajnie było się zapisywać i czekać na wyniki :)
Sama też dawno nic nie organizowałam.
Oto szybkie mini-candy - może ktoś się skusi. Szydełkowe kolczyki - możemy się dogadać co do koloru i rozmiaru. (ja preferuję czarne a'la gotyckie ale wiem że nie każdy ma zamiłowanie do czerni :) ) Dorzucę jeszcze jak zawsze jakieś "przydaśki". :)
proszę o wpisanie się w komentarzu do 29 kwietnia.
banerek możecie dodać na swoich blogach (będzie mi miło) ale nie jest to konieczne. :)
Jeśli będą chętni to losowanie zrobię 30-tego.


38 komentarzy:

  1. ale śliczne! Ja się chętnie zapisuję i na losowanie oczekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, może szczęście do mnie się uśmiechnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne1 Bardzo ładny wzór i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią się zgłaszam :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Twoje kolczyki Ewa to zawsze i z wielką ochotą.
    Zapisuj się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć takie szydełkowe kolczyki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przewspaniałe, podziwiam nie tylko te :)Zgłaszam się również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, zgłaszam się po nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię nosić kolczyki, które mam od Ciebie :) więc i na te się zapiszę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycona jestem Twoimi kolczykami, a te na banerku to marzenie.
    Oczywiście z niecierpliwością czekam na losowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie również kolczyki bardzo się podobają :)
    Zapisuję się na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! Takich cudeńków to ja robić nie potrafię, więc się ustawiam w kolejce :)

    Jeśli jednak wygospodarujesz sobie chwilkę czasu, zapraszam do siebie na rozdawanie CUKIERKÓW ;)

    Więcej informacji i swój baner znajdziesz tutaj ;)

    http://czarna-chuda-kotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja i ja i ja :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. no wiesz co? zrobić takie piękne kolczyki i jeszcze myśleć, że nie będzie chętnych? nie ma takiej opcji! ja ustawiam się w kolejce!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Staję grzecznie do kolejki ;)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozgoszczę się w kolejce i puszczam wici: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne kolczyki, ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!
    http://anzaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się! mocno trzymam kciuki, pozdrawiam cieplutko i banerek u siebie na blogu zamieszczam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoje szydełkowe kolce. Ustawiam się w kolejke obowiązkowo. aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne ;)
    tez staję w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne kolczyki i ja się zapisuję, zapraszam też na candy do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/04/candy-mamuskowe-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekne więc ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się skuszę Boskie te kolczyki;)

    OdpowiedzUsuń
  26. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  27. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne :) a czarne jak najbardziej dla mnie, więc również się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne kolczyki. Ja też się zapisuje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    majalena79@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. oj, piękne te kolczyki :)
    lubię styl a'la gotyk.

    blairwaldorf66@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. wow!!! jak to my sroczki uwielbiamy takie cudowności:)Cierpliwie czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne! zgłaszam się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam kolczyki :) Chciałabym wziąć udział :)
    Dziękuję za możliwość! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję za udział w moim candy - życzę szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne

Popularne posty