Obserwatorzy

czwartek, 31 maja 2012

kolejny wytwór...i przerwa

Ostatni wytworek....a potem siadam do podatków. Żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce ...:)
Wytwór dzisiejszy to zawieszka na drzwi...nie wyszła taka jak chciałam, ale może jeszcze w międzyczasie zrobię inną.
Że też ja nie wpadłam na taką zawieszkę jak pracowałam jeszcze....takie ostrzeżenie dla współpracowników z rana haha :) Będę wieszać jak mąż wróci z emigracji....on zawsze wstaje bardzo rano  i się tłucze. A ja jestem stworzenie bardziej nocne..i wstawanie rano jest dla mnie ciężkie :)
Zgłaszam to na wyzwanie w UHK Gallery
I to moja póki co ostatnia zabawa bo czasu nie będzie na razie.
I jeszcze się pochwalę co dostałam od Marty w ramach wymianki związanej z moim candy. :) Piękne serwetki, koniczynki o które prosiłam i inne rzeczy.....i jeszcze te herbatki mniammmmmmmm
Dziękuję :)


1 komentarz:

  1. Dzięki za odwiedzinki! Ach...te moje prace, czasem wydają mi się być po prostu złe:-)), czyli nie takie jakbym chciała,żeby były. Ale za to Ty zawieszkę zrobiłaś cudną, pozwolisz ,że zgapię pomysł, bo ja mam to samo! Pasuje do mnie jak ulał:-)).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne