Obserwatorzy

niedziela, 12 września 2010

teraz ja :) czyli candy moje :)

Odzyskałam czas....odrobinę czasu i odrobinę spokoju...co mnie bardzo cieszy.  Coś stworzyłam, przygotowałam rzeczy na wymiankę,  popracowałam trochę przy kolczykach dla Boniusi (ale to jeszcze nie to więc sprułam je..ale idzie :)),  no i mam jeszcze głupią nadzieję ze zdążę z trzypoziomowym obrazkiem, ale raczej niestety nie. Trudno choć szkoda mi....
Przygotowałam coś jeszcze ;) Moje pierwsze candy bezokazyjne bo moje urodziny dalekooo..i na szczęscie że daleko...
Troszkę tremę mam..ekhm...ale mam nadzieję że ktoś się zgłosi ..
Nagrody do wylosowania będą trzy. W komentarzach proszę napisać którą nagrodę się wybiera..oczywiście można się zapisać na wszystkie 3. 
Teraz pokażę co można wylosować:
1. Koła szydełkowe-duże ok. 5cm w jakichś takich morskich kolorach :)
2. Proste srebrne kolczyki z agatem purpurowym...ciemnofioletowe takie ale moje małe HP nie zawsze chce uchwycić kolor..


3. Mały zestaw do biżutkowania...nic szczególnego - koraliki szklane, crackle,  akrylowych całe mnóstwo, elementy ozdobne metalowe,przekładki,  jakieś bigle, jakiś lampwork, koral i agat też się zaplątały, drewno, szydełkowe koraliki - raczej dla kogos (tak myślę) kto robi biżuterię ze wszystkiego (jak ja ;D) albo dla kogoś kto chce się  zacząć bawić w biżutkowanie. Chciałabym żeby się to komus przydało...bo powoli tracę nadzieję że przyda się mnie,a nie lubię jak coś się marnuje. ;)  Pewnie jeszcze coś dorzucę...

Zasady:
Jak zwykle:
1. Zostawić komentarz pod tym postem z chęcią udziału i koniecznie napisać którą rzecz się chce :) - zapisy do końca września
2.  Zamieścić u siebie na blogu jedną z fotek z info o candy - będę sprawdzać bo z chęcią odwiedzam blogi :)
No i czekać na losowanie które będzie pewnie w pierwszy październikowy weekend i nie mogę niestety obiecać że wylosuję wszystkie 3 osoby w jeden dzień, ale będę się starać :).

101 komentarzy:

  1. To ja będę pierwsza. Zapisuję się po którąkolwiek z nagród. Wszystkie są super.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! trudno sie zdecydowac na jedna rzecz... wiec moze 2 albo 3...

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja chcę drugie, śliczne są ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach,niech będzie zestaw nr trzy.ustawiam się więc w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też! ja też!:] na zestaw do biżutkowania się zapisuję:]

    OdpowiedzUsuń
  6. A można się zapisać na dwa? Bo pierwsze kolczyki są cudne, ale mnie zupełnie nie jest do twarzy w kołach ;) Za to drugie prześliczne, no i kolor przynajmniej u mnie na zdjęciu prezentuje się super, a w przydasiach widzę kilka ciekawych rzeczy :) Więc, jeśli mogę, staję w kolejce po nagrody nr 2 i nr 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu-ja od razu juz staje w kolejce: poniewaz zawsze bardzo podziwiam Twoje 'serwetkowe' a tu widze wyjatkowo sliczne:-)
    Inne zrobie sama,ale takich-nie potrafie:-)
    Caluski i pozdrowionka-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście zapisuję się na candy. Z chęcią ustawiłabym się w kolejce do wszystkiego, ale tak chyba nie można;). Wybieram kolczyki z agatem - od razu mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nieśmiało staję w kolejce do 1 lub 2:) szydełkowych nigdy nie miałam, może mi się poszczęści?
    Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam chrapkę na koraliki dlatego ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się! Extra słodkości :) Zapisuję się na wszystkie 3 :)
    Pozdrawiamm Cię serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no i się doczekałam :)

    baaardzo chciałabym wygrać kolczyki nr 2 - przecudnej urody są

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ oczywiście się się będą zgłaszać :) trzeba po takie piękne cukiereczki :) ja też chętnie się zapiszę i zaproszę na swoje candy :) ja nie umiem się zdecydować ... chyba na zestaw koralików, ale kolczyki numer dwa sa piękne i te numer jeden tez...mogę na wszystkie?;)
    http://kolczykowokwiatowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. no to ja też zapisuję się na koraliki ^^ Może właśnie mi szczęście akurat dopisze ;)

    A już jutro u siebie ogłaszam CANDY URODZINOWE i serdecznie na nie wszystkich zapraszam ^^

    http://cyberynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością dopisuję się do Twojego Candy... Piękne nagrody :) Nie będę oryginalna i zapiszę się na 2 i 3... Dziękuję za szansę :) Pozdrawiam.

    PS- na moim blogu "pasek boczny" jest pod postami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie się zapiszę. Zapisuję się na candy 1 i 3
    www.skarbnica-rozmaitosci.blog.onet.pl

    Pozdrawiam!;]

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja chętnie piszę się na wszystkie trzy:) Dodaję info na swoim blogu http://maly-karaluszek.blogspot.com/ ale niestety nie potrafię dodać zdjęcia:( Jeśli mogłabym prosić o jakąś pomoc na maila lub inną drogą...

    OdpowiedzUsuń
  18. zapisuje sie na 1 i 2 przecudowne :) zapraszam do mnie
    http://artmag-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zdecydowanie zapisuję się na zestaw nr 3! Ponieważ najbardziej cieszy mnie biżuteria zrobiona przeze mnie samą. A do tego mam wielkiego bo kupiłam sobie parę koralików i różnych takich na bransoletkę i wszystkie części należące do zapinki połamały się!! (zupełnie nie wiem czemu) więc może a nóż trafię i będę miała zachęcające pocieszenie :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej, ojej tyle wspaniałości, na co sie zdecydować, chyba nie dam rady i zapiszę sie na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi najbardziej przypadł do gustu zestaw nr 1 :-)

    Info o candy jest na pasku bocznym: http://handemadebylily.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziekuje,ze zwrocilas mi uwage:) Rzeczywiscie chyba blogger znowu zjadl mi kometarz(nie pierwszyzna).Wobec tego sie powtorze-cetnie sie zapisuje ,a jako,ze nie potrafie sie zdecydowac,zapisuje sie na wszystkie trzy:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też ustawię się w kolejce bo uwielbiem koraliki i kolczyki. jestem nowa i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. no to jeszcze raz;-) zapisuję się! na kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  25. ja się zapisuję pod 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli dopisze mi szczęście(w co wątpię) to poproszę "2"

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się i będę się cieszyć z każdej wylosowanej nagrody:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ja się zapisuję na wszystkie 3! a co tam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo łakomy kąsek do wygrania-zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią bym przygarnęła biżutkowe elementy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolczyki z agatem najbadziej mnie się podobają :)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe Candy! trudno się zdecydować! zapisuję sie na numer 2. bo piekne te kolczyki i na numer 3, bo może samej cos uda mi sie fajnego zrobic:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście,że się zapisuję na 1,2,3 takie słodkości serwujesz nie odmówię ,tym bardziej,że w moim guście.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kolczyki, a i przydasie biżuteryjne się przydadzą :).
    Jestem chętna na każdą nagrodę :).

    Informacja o candy w zakładce "Candy i inne zabawy".

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobra wykombinowałam jak dodać zdjęcie, więc już pełnoprawnie mogę brać udział w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. dołączam do zabawy i pozdrawiam Nie wybieram konkretnie, bo wszystko mi sie podoba. Może na coś trafię
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, to ja poproszę zestaw numer trzy. :)
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne są obie pary kolczyków, ale te morskie koła bardzo mnie nęcą, będą mi chyba pasowały do mojego nowego swetra, poza tym to małe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  39. Z chęcią pobawiłabym się w biżutkowanie, tego jeszcze nie robiłam :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Chcę spróbować tworzyć biżuterie, więc chętnie sie zapisuje na zestaw trzeci.

    OdpowiedzUsuń
  41. ja się zapisuję na zestaw nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super cukiereczki przygotowałaś :)))
    moje ulubione - agaty (2)
    info już zamieściłam , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. no to ja wybieram zestaw do robienia biżuterii, bo troszkę zaczęłam działać w tym temacie :-), nie mogę się doczekać losowania, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow fajne candy to ja się zapisuję na te pierwsze kolczyki(są śliczne) i na zestwik nr 3.A nóż się uda.
    http://dariatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się i zapraszam do siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też zapisuję się na zestaw nr 3

    OdpowiedzUsuń
  47. Oczywiście się piszę na zestaw nr 3 bo jak powiedziałaś jestem tym kimś kto się ma zamiar wprawić w tej sztuce ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się na wszystkie trzy !!! cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również zapiszę się na wszystkie 3 :) Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  50. skoro można na wszystkie trzy - to ja też tak wybieram, bo wszystko jest tak wspaniałe, że sto lat bym myślała i bym nie wymyśliła, co najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudne cukieraski, jako ze mnie fiolety nie kręcą, zapiszę się na 1 i 3:)

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zadowolona będę z któregokolwiek prezentu :P Własnych kolczyków mam już 100 par, tworzę tez dla innych :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak wszyscy to ja też :)Poproszę o nr 2 lub 3. Śliczne rzeczy robisz.
    http://irenka-prawiecaaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie przygarnęłabym zestaw nr3. Zaraz zamieszczę info na blogu w pasku bocznym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kolejka długa. Potrzebne duże szczęście żeby wygrać, ale spróbować trzeba. Przydałby mi się zestaw 3. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  56. oj duzo wpisow. Zestaw nr 2, od jakiegos czasu tez zaczynam robic bizuterie, ale bede sie cieczyc z kolczykow zrobionych przez kogos innego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. najbardziej podobają mi się szydełkowe kolczyki, ale dwie pozostałe opcje też chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. same piękności u Ciebie!
    Kolczyki nr 2 są przepiękne! i chętnie bym je przygarnęła, ale jeszcze bardziej korci mnie zestaw 3, bo chciałabym pobawić się w biżuterię ;) a na razie w łapkach głównie filc, fajnie byłoby go z czymś połączyć...

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawiam się w kolejce po... zestaw numer trzy. Chociaż muszę przyznać, że numer jeden również kuszący. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  60. ja oczywiście z wielką chęcią :) chciałabym się zapisać na nagrodę 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dopisuję się.Najchętniej nr 3 aczkolwiek nr 2 równiez kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Super. Ja również spróbuję. Zapiszę się na wszystkie 3 bo nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Witaj Ewo, odwiedziłaś mnie, ja teraz ciebie i zapisuję się, mam nadzieję ze nie jest jeszcze za późno. Piekne rzeczy robisz... niestety nie noszę kolczyków... ale zapisuje się na ten zestaw, na pewno bym coś z nim zdziałała. A twój blog podoba mi się, jest tu tak ... zielono ;-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ustawiam się w kolejce po fant numer 1 i fant numer 2 :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ustawiam się w kolejce po wszystkie cukierasy :P
    I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja się zapisuję kolczyki super!:) tak więc staję w kolejce najpierw po 2;D Ale po 1 też są cudowne:) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja się ustawiam do kolejki:) Po 2 lub 3:)

    OdpowiedzUsuń
  68. postoję sobie w kolejce, po koraliki ;-))
    I zapraszam do siebie na małą rozdawajkę ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Info już u mnie.
    Candy są cudne!
    Wybieram... hymm...
    Niech będą 3.

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudo! Chcę! ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Tyle chętnych, że pewnie moje szanse raczej mizerne...
    Zawsze chciałam spróbować robić biżuterię dlatego piszę się na zestaw nr 3, choć wybór ciężki bo wszystkie trzy wersje są super... :)
    Pozdrawiam

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Sliczne Candy! Zapisuje sie na trzecie, ewentualnie pierwsze- sa przepiekne :)) sama robie bizuterie,ale takich nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Z moim szczęściem zapewne nic mi się z tych cukierasów nie trafi, ale cóż - spróbować trzeba. Zaszaleję i zapisuję się na wszystkie trzy! :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    nojta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja się zgłaszam i w kolejce ustawiam :) Zapisuję się na zestaw koralików, bo biżu ostatnio mnie wciągnęło :)

    www,shiraja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Rany ,ale długa kolejka ,takie piękne słodkości,zwłaszcza 3 komplet.Wstawię też link do bloxa.
    http://zamiastem.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne candy! I tak na prawdę największy problem w tym, który numerek obrać za cel, bo wszystko chciałoby się mieć :) Ale chyba skuszę się z minimalną przewagą na trójeczkę, chyba ze względu na koraliki, które chętnie wykorzystam przy broszkach i kapciuszkach :) Śliczności tworzysz, życzę kolejnych kreatywnych tworków, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. To skuszę się i ja. Przepiękne kolczyki, nie umiem się zdecydować. Więc może pozostawię losowi wolną rękę i zapiszę się do wszystkich trzech kolejek ;)
    Dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuję się na zestaw nr 1. Piękne są! I te kolory...;)

    OdpowiedzUsuń
  79. dwójkę Panie, wybierz dwójkę..:) Ale zestaw też jest kuszący, więc ustawiam się w kolejce za 2 i 3:)
    Serdecznie pozdrawiam

    miszmaszwszufladzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. i sie sie zapisuje ale na zestaw nr 3!!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. To ja się zapisuję na zestaw nr 3 :)

    http://www.photoblog.pl/mila25/76199214/candy-u-ewy.html

    OdpowiedzUsuń
  82. a co, jak szaleć to szaleć;) ustawiam się we wszystkich trzech kolejkach:)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapisuję się i ja.
    I zapraszam Cię na moją "pocieszajkę" :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja się zapisuję. I to na wszystkie trzy, a co! Chociaż najbardziej bym się ucieszyła z tych pierwszych kolczyków :) serdecznie pozdrawiam! www.filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. A ja chętnie przygarnę fioletowe kuleczki

    OdpowiedzUsuń
  86. Trafiłam tu całkiem przypadkiem, ale chętnie stanę w kolejce za kolczykami w ciemnym fiolecie.:)
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.agness-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Z przyjemnością zapiszę się i ja. Każda z nagród byłaby super super, więc to bez znaczenia, która ewentualnie trafiłaby do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Chętnie się zgłoszę. A że łapczywa jestem... To po każdą z nagród. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  89. To ja również zachłannie. Każda z nagród jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. zgłaszam sie www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. zapomnialam sie zapisac.. na zdjecie nr 2 :)www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. www.bergamasco.blox.pl28 września 2010 11:15

    chętnie wezmę udział. Bergamasco.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. aaa nie dodałam jeszcze ze ustawiam sie w kolejce po nagrode 2 i 3:):)
    www.Bergamasco.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Chętnie dopiszę się do tej długiej kolejki. Która nagroda? Wszystkie są śliczne więc zapisuję się na wszystkie:)
    Pozdrawiam
    swiatnaszkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. oj trudny wybor....ja zapisuje sie na wszytkie trzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Witam! Już mi się marzy zestaw do bizutkowania ( tak jakby mało było innych prac, haha) i fioletowe kolczyki! Candy zlinkowane na pasku - http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja też się zapisuję te niebieskie kolczyki nr 1 są super, mniam... :)

    OdpowiedzUsuń
  98. staję w ogonku do nagrody nr 3 :o) http://krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się:) achh marzą mi się takie szydełkowe kolczyki:)
    http://pracowniaalaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. to jeszcze szybciutko ja... uff zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne

Popularne posty