Obserwatorzy

wtorek, 7 września 2010

szybciutko się chwalę :)

Wpadam na chwilkę pochwalić się wygraną w candy u Boniusi: takie śliczne kwiatuchy przyszły do mnie pocztą jakiś czas temu.
 I same kolczyki:

Zdjęcia są jakie są, ale bywam w domu ok 2 godzin dziennie i juz wtedy marne słońce jest.
Dzięki Bożenko za poprawiające humor kwiaty :).

A na koniec znowu kółka- tym razem na miedzi:

 A tak ogólnie to mi zimno...klimat w tym kraju nigdy mi się nie podobał - latem zdycham bo upał, jak tylko robi się chłodniej marznę okrutnie. Ehh
To tak na szybko bo czasu nie mam ostatnio za wiele...dziękuję za wszystkie komentarze i zaproszenia do zabawy "lubię"...na razie muszę z zabawą poczekać.

9 komentarzy:

  1. cała przyjemność po mojej stronie i niech się dobrze noszą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszki przepiękne, uwielbiam połączenie różu z zielenią, z takim musztardowym kolorem...
    Twoje szydełkowe tworki również są urocze:)
    Przy okazji zapraszam na moje serduszkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kwiaty od Boniusi, a moje zdanie o swoich szydełkowych kolczykach już znasz :)

    ps. wiesz tak sobie pomyślałam, że 3 cm kolczyki z powodzeniem by mi wystarczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej!!!!A koła bardzo fajne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam chrapkę na te boniusiowe kwiatuchy :)
    Nieodmiennie podziwiam Twoje szydełkowe kolczyki. Są tak precyzyjnie i równiutko wykonane.
    Te koła są przepiękne. zwłaszcza czerwono-czarne, bo w moich kolorach, chociaż fioletowo-oliwkowe też mi się bardzo podobają :)
    P.s. Jeśli Art Clay Cię kusi, to spróbuj. Mi ta technika ze wszystkich biżuteryjnych technik odpowiada najbardziej, bo daje przeogromne możliwości tworzenia wzorów i kształtów. Problemem jest tylko dosyć drogi materiał. Jestem jednak tak trochę na niego skazana, bo sama noszę głównie srebrną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mini-serwetki robisz:) Zawsze podziwiam szydełkowe prace innych, sama mam do tego dwie lewe ręce. No a tobie przepięknie to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. same piękności!
    pozdrawiam serdecznie,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    zapraszam przy okazji do zapisania się do BAZY WYMIANKOWEJ, która dzięki nam wszystkim stanie się składnicą nieskończonej ilości prezentów dla nas i naszych bliskich!:)
    http://baza-wymiankowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne

Popularne posty