Obserwatorzy

sobota, 14 listopada 2009

candy - ostatnia chwila

Trafiłam przypadkiem....jako że ostatnio buszuję po blogach ;) i sie skusiłam. Candy u Yoasi . A co mi tam - spróbuję...choć ja w losowaniach to szczęścia nie mam. ;)Candy szybkie bo o 15 listopada :).

i drugie : piękny notesik...cuuudo u mamajudo. Candy do 28 listopada. :)
jak szaleć to szaleć ...więc jeszcze tu alexls
Do 21 listopada, czyli też juz nie tak długo. :)
pora przystopowac...widac ze sobota dziś  ;)

Sama to nic nie robię....jeśli chodzi o twórczość jakąkolwiek...przerwę mam. Wypalenie "niezawodowe" :(. Pochowałam zabawki i niech czekają na lepsze czasy.  Pora się za angielski zabrać znów i paę innych rzeczy które leżą odłogiem.
Tylko takie proste coś zrobiłam:

Kule tygrysiego oka - pięknie się mienią. Pierwszy raz widziałam je na zywo - na zdjęciach nie wyglądały tak ciekawie- kupiła tak bez planu....a okazało się że takie śliczne. Same z siebie pięknie wyglądają te kamyczki. Do tego sreberko i maleńkie kryształki Swarovskiego.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolczyki, w ogóle wykonujesz ładną i orginalną biżuterię. Pozdrawiam
    gagipa

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo stylowe kolczyki i takie hmm...nie wiem, jak to określić - dostojne i na pewno bardzo profesjonalne. (candy kuszą każdego) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne

Popularne posty