Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2012

kwitnąca lodówka

Poczyniłam kolejne coś na lodówkę....zaczyna wyglądać jak klomb ;)
Przelicznik taki szalony. Nigdy nie wiem ile to jest 15deko czegoś...więc taka ściąga jest mi przydatna.
Mocno guziczkowy, ja uwielbiam guziki....(ludzie mi przynoszą :)) ...więc zgłaszam toto na wyzwanie Lemonade
Jest też szalenie paseczkowy więc pasuje do wyzwania Na strychu

A że są kwiatki to załapię się także do tego konkursu

Ogólnie mam dół.....więc nic nie napiszę., czytanie o cudzych dołkach nikomu nie pomoże...:(

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł i jest zawsze pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też kocham guziki :D Tylko musze je posegregowac - bo potem szukanie jednego koloru w pudle mnie zabija :D praca świetna :D na mojej lodówce królują magnesy z danonków :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne