Obserwatorzy

środa, 18 lipca 2012

bambusowo...

Robią się kolczyki....
Powoli...ale to nic, ważne że do przodu :)
Bambusy na masie perłowej. Nie widać tego bo zdjęcie zrobione gdy kolczyki leżą na papierze, ale kolczyki są półprzezroczyste. Kolory nie są tak intensywne...nie do końca mi się to podoba...ale ja jestem fanką mocnych kolorów :)
Pochwalę się znów. :)
Przybyły do mnie zawieszki-jabłuszka. Piękne filcowe drobiazgi które zdobyłam w  małej zgadywance na tym twórczym blogu
Jabłuszka zdobią mój telefon. Bardzo mi się podobają takie mięciutkie zawieszki do telefonu, koralikowe zawsze mnie drażniły stukaniem a te takie cichutkie :) Dziękuję z tego miejsca raz jeszcze :)

3 komentarze:

  1. W słońcu pewnie pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  2. O popatrz jaka telepatia. Dzisiaj właśnie nakleiłam bambusowe zen na moje sklejkowe twory decu. Jak dobrze wyjdzie to pokarzę.
    Cieszę się, że jabłuszka są przydasiami. Jak się zmechacą ogolą je maszynką do swetrów (jak nie masz zwykłą jednorazówką do golenia).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! Świetnie Ci wyszły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne