Obserwatorzy

wtorek, 3 lipca 2012

słodko-gorzkie dni

Plany urlopowe wzięły w łeb...urlopik miał być krótki ale miał być. Mężu zostaje za granicą dłużej....ale co się odwlecze...to nie uciecze. Mam nadzieję że tak będzie. To było to gorzkie :)
Słodkie to to że przylecą do mnie piękne filcowe jabłuszka a jeszcze wygrałam wczoraj candy :) To mi troszkę osłodziło ostatnie dni.
Mam dziś koszmarny dzień....Burze dziś latają jedna za drugą. Strach się bać. Ząb mnie boli po wizycie u dentysty...jak nie przestanie to się dowiem chyba co oznacza chodzenie po ścianach....Pies się zapchlił jak jeszcze nigdy i walczę...do tego ma jakieś zapalenie i trzeba do weta.....Zwariuję...
Decu na masie perłowej.

Mknę teraz uczyć się niemieckiego. Długo nie miałam kontaktu z językiem, zniechęciłam się jak usłyszałam w pociągu rozmawiających Niemców i rzuciłam to w diabły. Ale teraz może wyjadę więc staram się coś naumieć :)


4 komentarze:

  1. U mnie ostatnio bardzo słodko :) Śliczne te Twoje kolczyki, szkoda, że nie znam się na decu :( Szczególnie podobają mi się te orientalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są przepiękne. Szczególnie te drugie mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Ale ślicznie wyważone kolorki! Cudowne! Naprawdę ślicznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te twoje kolczyki:)Te wyraziste i żywe kolory dodają energii:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne

Popularne posty