Obserwatorzy

środa, 11 lipca 2012

chwalę się znowu :)

dziś w biegu..
Wygrałam candy  tutaj. Przyleciało do mnie ekspresowo ale nie miałam czasu na bloga przez ostatnie parę dni.
A takie oto słodkości dostałam :) papierki , wycinanki, koronki i tasiemki i dużo innych rzeczy...
Całe mnóstwo przydasiów różnistych, które chwilę muszą poczekać na wykorzystanie bo mam do zrobienia trochę biżutków i naukę i może wyjazd (oby). Ale na pewno się przydadzą. Dostałam nawet mój szczęśliwy los :) Dziękuję raz jeszcze. :)
Zrobiłam parę rzeczy, których pokazać nie mogę więc pozostanę przy chwaleniu się :)
U nas dziś burza za burzą, jakbyście wiedzieli jak ja się strasznie boję burzy i innych nieprzyjemnych zjawisk pogodowych to byście wiedzieli w jakim stanie ducha jestem.....

3 komentarze:

  1. Świetne przydasie przyleciały do Ciebie:) A burzy to i ja się panicznie boję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz mi adres. Pomieszało mi się z linkami. Ale i Ty otrzymasz ode mnie kwiatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne