Obserwatorzy

wtorek, 31 lipca 2012

chyba "jestem w szale" :)

Szał tworzenia kwiatuszków, to mnie uspokaja. Najpierw wycinałam liście a teraz to :)
Uszczupliłam mocno zapasy moich ścinków papierków różnych i dobrze bo wyłażą z pudełek :)
Oto moja produkcja...większość bo część została juz spożytkowana.
Duże...według  tego kursu. Dodałam tylko niby-pręciki z dziurkacza.
 I małe z dziurkacza 3cm. Chciałam dużo większe stokrotki ale to największy kwiatkowy dziurkacz jaki posiadam. Takie też są urocze. :)

Boli mnie ząb po wizycie u dentysty i to juz parę godzin....mógłby przestać....
Znikam i dziękuję za odwiedziny.

11 komentarzy:

  1. Ależ super produkcja.Te drugie rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow - przepiękne, ale się naprodukowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wpadłam w zachwyt!!A te drugie istne cudo!!będę częściej tu wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna produkcja masowa :).
    Pozdrawiam Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! a jeszcze tyle ich!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie szalejesz! ale szalej dalej, efetk super! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu oszołomiło Cię lato. Bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stokrotki są przepiękne,wspaniała kolorystyka,masz talent.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne

Popularne posty