Obserwatorzy

poniedziałek, 15 grudnia 2014

tym optymistycznym akcentem... :)

Wynoszę się stąd :) Ale nieee....tak łatwo się mnie nie pozbędziecie. Zmieniam bloga, troszkę się sporo zmieniło w moim życiu..pora na nowe miejsce dla moich rękoczynów. A poza tym miejsce mi się kończy na zdjęcia. :)
Przygotowałam "coś" na dwa wyzwania, głownie na jedno...a potem odkryłam drugie i okazało się że może też pasuje. Zrobione z resztek, z tego co nabyłam ostatnio w sklepie typu "mydło, szydło i powidło" , ponieważ wszytkie moje przydasie, dziurkacze i papiery itp są w Polsce u siostry. Tak się urządziłam haha.
Szał kolorów i wzorów, ale troszkę po ciemku robione, i ogólnie ekspresowo bo mojej córce wyłażą zęby górne i ma katar na dokładkę.... i ciągle ją mam na rękach jak nie śpi....a śpi w dzień mało..PADAM!!

Taki NAPIS :) zwierzakowy, chyba troszkę przegiełam...ale mężu mówi że guuuuut ::) I tak mu nie wierzę, ale tak mi dzielnie kibicował, i starał się żebym zdążyła...że mu wybaczę ściemnianie.
Moja córka kocha zwierzaki, żyrafy, biedronki, zebry...wszystkie kontrastowe stwory są dla niej ciekawe.
Mamy na drzwiach wielką papierową biedronę nawet :) Dzieci są baardzo inspirujące.
Reakcja Mojego Skarba :) Jako tako widać. Dziecko troszkę zdziwione, ale ucieszone. Kolejne obrazki....do oglądania. Jutro 16 grudnia, 3 dni po moich urodzinach  Lenka kończy 6 miesięcy...hurrraaaa :)

Myślę że pasuje na wyzwanie w SCRAPCAFE, które jest do dziś :)


A że sówka jakimś cudem się tam zmieściła.....to pasuje być może  (mam nadzieję) na Wyzwanie z Gościem  w Scrapakivi...ptaszek jest z papieru z tego sklepu. :)  Inspiracja fotką taka:



Nowy blog będzie tutaj, jak mi dzieć pozwoli cokolwiek stworzyć i tam umieścic. Mam już wątpliwości czy kiedykolwiek to nastąpi. 

http://made-by-ewa.blogspot.de/

Bardzo wszytskim dziękuję za miłe słowa pod adresem mojej Panny. Bardzo mi jest miło. Postaram się zajrzeć na Wasze blogi i też zostawić kilka miłych słów. :)

Pozdrawiam i znikam....
marudzenia ciąg dalszy.

3 komentarze:

  1. Ale to Twoje dziecię rośnie!!! Ślicznie wygląda. Napis jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczne dzieciątko !!! Świetny napis, nic dziwnego, że dziecko jest zadowolone. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękujemy za wspólna zabawę oraz udział w wyzwaniu w ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za słówko :)

kulinarne

Popularne posty